Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karta postaci: MarkJaw [Zaakceptowana]
#1
Imię: Blue Gear
Płeć: Klacz
Wiek: 26
Rasa: Jednorożec
Cutie Mark: Koło zębate i opornik
Wygląd: Niebieskie futro i fioletowa grzywa. Zwykle nosi na sobie ciemno szary sweter.

Rodzina:
  • Matka, nauczycielka w stajni. Aktualnie uczy w Fillydelphi dzieci pod opieką RedEyea.
  • Ojciec, lekarz w klinice w Fillidelphi.
  • Młodsza siostra nadal znajduje się w Fillydelphi i ma się dobrze. Żyje i uczy się pod opieką Red Eyea.
Specjalności, Zaklęcia, Modyfikacje
Specjalność:
  • Naprawa
  • Nauki Ścisłe
  • Broń palna
  • PHP :I
Zaklęcia:
  • Telekineza
  • Umiejętność wytworzenia niewielkiego wyładowania elektro-magnetycznego (EMP)
Modyfikacje:
  • [Restricted]
  • [Restricted]
  • [Restricted]
Ekwipunek
  • Torba
  • Pipbuck - wersja modyfikowana
    • Czarna obudowa, ekran podświetlany na fioletowo Smile
    • Zamontowany na stałe w obudowie nadajnik
    • Modyfikowany system operacyjny
  • Sweterek - kolor ciemny szary.
  • Manierka z wodą.
  • Czarny kubek z czerwonym serduszkiem.
  • Termos z herbatą.
  • Pudełko herbaty Earl Grey.
  • Rewolwer (zmodyfikowany IF-38).
  • 4 granaty EMP
  • Zestaw narzędzi i części zapasowych(wd-40 i szara taśma klejąca)
  • Podręczna apteczka
    • Mikstury lecznicze x 3
    • Bandaże x 2
    • MedX x 2
    • RadAway x 1
  • Kilka książek i czasopism.
    • “Matryca zaklęć dla topornych.”
    • “Terminale - poradnik programisty.”
    • “Ulepszenia i ty. Wykorzystanie i konserwacja twoich nowych części”
    • Zbiór romansów i innych opowiadań.
    • Książka kucharska “Gotowanie dla idiotów”
    • “101 sposobów jak ubić Steel Rangersa”
    • [Restricted]
  • [Restricted]
  • Niewielki zapas amunicji do rewolweru.
    • Normalna - 4 magazynki
    • AP - 2 magazynki
  • Notes i zestaw kredek.
  • Trochę drobnych.
Historia postaci

Stajnia 101
Blue Gear urodziła się i spędziła sporą część swojego życia w Stajni 101. Pierwsze lata życia jako córka lekarza i nauczycielki spędziła w dość dobrych warunkach. Gdy miała 10 lat na świat przyszła jej siostra którą ona musiała się opiekować przez większość czasu gdyż ich rodzice przeważnie byli zajęci pracą. Ich rodzice kładli dość dużą uwagę na edukacje swojego dzieci co sprawiło iż była ona postrzegana przez inne dzieci w jej wieku jako kujon i pupilek nauczyciela. Nie pomogło jej to w zdobyciu wielu przyjaciół przez co większość wolnego czasu spędzała w bibliotece szukając ucieczki w literaturze.

Swój cutie mark dostała w wieku 11 lat po tym jak naprawiła terminal ojca który wcześniej uległ “nieszczęśliwemu wypadkowi” w czasie zabaw z siostrą. Dość szybko po tym wydarzeniu została ona skierowana na stanowisko wymagające jej umiejętności. Spędziła ona następne lata życia ucząc się budowy i konserwacji wielu urządzeń technicznych dzięki czemu zaraz po nauce zajęła pozycje naukowca w Stajni co nie było niczym niezwykłym gdyż tego typu funkcje zwykle przyznawano jednorożcom. W ramach swoich obowiązków zajmowała się ona pisanie oprogramowania do terminali co pozwoliło jej zagłębić budowę i działanie tego systemu. Po jakimś czasie była ona w stanie zmusić każdy system do czego chciała.

Jako że stajnia 101 była jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie każdy jej mieszkaniec dostawał w pewnym okresie życia dostęp do najnowszych technologii stworzonych w tej stajni, cyber-ulepszeń. Każdy mieszkaniec dostawał wybór czy chce coś w sobie ulepszyć. Niektórzy w ogóle z tego rezygnowali a niektóry wymieniali u siebie tyle części ciała że stawali się bardziej maszyną niż istotą żywą. Nie zrezygnowała ona z ulepszeń ale też nie chciała ona za bardzo siebie modyfikować. Zdecydowała się ona na wymianę oczu na cybernetyczne co zapewniło jej dostęp do wielu udogodnień takich jak noktowizja, zoom czy dostęp do interfejsu pipbucka bez potrzeby patrzenia się na niego. Zdecydowała się także na interfejs nerwowy który pozwala komunikować się z terminalami bez potrzeby zbliżania się do nich.

Życie mijało jej w stajni spokojnie i bez większych incydentów, ale nic nie trwa wiecznie. Wszystko było dobrze do czasu aż jeden z mieszkańców krypty postanowił zmienić świat.

Nazywał się on RedEye.

Charakter
  • Kilka urazów na psychice. Nawracające koszmary senne. Pamiątka po pracy w Fillydelphi.
  • Przeważnie cicha i spokojna.
  • Zamknięta w sobie.
  • Nieufna. Na jej przyjaźń trzeba zapracować.
  • Ostrożna, woli unikać ryzyka, nie ładuje się w kłopoty bez potrzeby.
  • Lubi czytać książki. Szuka ucieczki od zła na świecie w literaturze.
  • Zrobi WSZYSTKO żeby chronić tych na których jej zależy.
  • Nie boi się pociągnąć za spust.
  • Uparta. Jak jej coś się nie spodoba, powodzenia z przekonywaniem jej.
  • Lubi czasem wypić. Gdy robisz w Filly nie masz dostępu do książek więc ucieczki szukasz gdzie indziej.
  • Nie wycofuje się z zakładów. Dotrzymuje danego słowa.
  • Niechęć do Steel Rangers. Za dużo razy musiała walczyć z nimi o stajnie wokół Filly.
  • Nie ma problemu z podejściem RedEyea do naprawy pustkowi chodź nie zgadza się ze wszystkim.


Notka: Trans.
[Obrazek: signature.php]


Wiadomości w tym wątku
Karta postaci: MarkJaw [Zaakceptowana] - przez MarkJaw - 24-04-2013, 22:23
RE: Karta postaci: MarkJaw - przez Wizio - 24-04-2013, 22:31
RE: Karta postaci: MarkJaw - przez Asdam - 25-04-2013, 19:54



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości