Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
System PvP
#1
Zasady


Tak jak w temacie, będzie tutaj opisany system walki gracz kontra gracz. Wprowadzam go by wyrównać szanse podczas walk między postaciami, przyśpieszyć rozgrywkę sekwencji walk i uniknąć niepotrzebnych kłótni z wami... (głównie dla tego ostatniego)

Chce uniknąć kłótni i głupich tekstów typu:
Nie możesz uderzyć moje postaci bo ma tyle zwinności, że ja pierdole.
( Nie ustalaliśmy SPECIAL'a więc nie istnieją statystyki.)
(Albo)
Mózg mojej postaci działa jak procesor superkomputera i przewiduje każdy cios twojej postaci. Nic mi nie możesz zrobić.

Walka będzie unormowana i losowa.
A losowa oznacza, że będę używał kostki k20 do rozwiązywania konfliktów.

Teraz przejdę do technikaliów.

Walka HtH (walka w ręcz)
1) Postacie uczestniczące w walce mają 20 punktów zdrowia
Utrata tych punktów oznacza utratę przytomności.
Chęć zastosowania śmiercionośnego chwytu / ciosu w trakcie walki musi zostać zgłoszona.

Pora na trochę zabawy
2) Punkty:
a) Ciosy
1 - Epic fail - Nie udaje ci się zadać ciosu tracisz równowagę. Następny cios przeciwnika jest celny. (obrażenia k3, oprócz krytyka)
2 - 10 - Fail - Nie udaje ci się trafić.
11 - 19 - Hit - Trafiasz obrażenia losowe po rzucie kością k3
20 - Krytyk - Potężny cios, nie można uniknąć, zadaje 2X obrażeń z k3

Skoro już wspomniałem
b) Uniki
1 - 16 - Fail - Unik nieudany
17 - 19 - Close one - Unik udany
20 - Surprise motherbucker - Unik po którym możesz wyprowadzić kontrę. (nie odbiera ci ona kolejki zadani ciosu.)

Broń biała.
1) Zmienia się damage i HP
Postać ma 30 punktów zdrowia.
Po utracie punktów postać umiera.

a) Obrażenia:
Szpony (gryfy) rzut k4
Reszta broni rzut k6

2) Punktacja.
1 - =//=
2 - 10 - Fail - Nie trafiasz.
11, 12 - Not close enough - Trafiasz, nie zadajesz obrażeń.
13 - 19 - Hit - Trafiasz.
20 - Kill bill - Obrażenia 2x k6, albo poważne uszkodzenie, lub amputacja wybranej kończyny.

Uniki pozostają bez zmian.

Broń palna.
Ta kwestia jest do uzgodnienia, bo jest najmniej skomplikowana.

Możliwe kwestie sporne:
20 na 20. - Cios krytyczny przełamuje unik i łamie kontrę.

Jeśli widzicie inne problemy łub kwestie sporne to piszcie, a ja je rozwiąże.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości