Hmmm, jeden, jak wsadzimy karzełka do studni to sypie fajnymi tekstami, coś kiedyś z Krecikiem było nawet.
Dwa, w kopalni można znaleźć śpiącego pilota myśliwca.
Trzy, po pracowaniu nałogowo przy gnojówce zeskujemy perka "Wybitny szambonurek"
Cztery, w lokacji wyjściowej na północnym zachodzie są skrzynki, do których "nie można" się dobrać, cóż, wystarczy troche pokombinować przy płocie, przy czerwonym polu i można się do nich dostać.
Pięć, jeżeli przegramy siłowanie się na rękę z mutantem w barze i zostaniu jego zabawką można otrzymać fajną pamiątkę, co jest nawiązaniem do "Pulp Fiction".
Ujdzie w tłoku??
Dwa, w kopalni można znaleźć śpiącego pilota myśliwca.
Trzy, po pracowaniu nałogowo przy gnojówce zeskujemy perka "Wybitny szambonurek"
Cztery, w lokacji wyjściowej na północnym zachodzie są skrzynki, do których "nie można" się dobrać, cóż, wystarczy troche pokombinować przy płocie, przy czerwonym polu i można się do nich dostać.
Pięć, jeżeli przegramy siłowanie się na rękę z mutantem w barze i zostaniu jego zabawką można otrzymać fajną pamiątkę, co jest nawiązaniem do "Pulp Fiction".
Ujdzie w tłoku??