Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karty Postaci. - Niezapomnianych opowieści. [+18]
#1
Pomyślałem że to powinno się tu znaleźć, chociaż bardziej z intencji leniwego pegaza Greena in to Win-a.
Naprawdę polecam wszystkim zgromadzonym w naszej sesji i nowym kucom w naszej sesji, wpisać przynajmniej link do swoich kart postaci.


Wzór na kartę (chyba każdy zna).:




Imię:
Płeć:
Wiek:
Rasa:
Cutie Mark:
Wygląd:
Rodzina:
Specjalność:
Ekwipunek:
Historia postaci:
[Obrazek: u9nlf6A.jpg]
Odpowiedz
#2
Zrobię to pierwszy:

Phantom Shield
https://docs.google.com/document/d/1HqKm...sp=sharing
[Obrazek: uFl2Zw8.png]
[Obrazek: nhThkbE.png]
Gold:
-
[Obrazek: mas6jQS.jpg]
Shooting Star:
-
[Obrazek: n4qd78O.png]
Flash:
-
[Obrazek: kJ7uLJl.png]
Berknite:
-


Bat Saphire:
-
[Obrazek: jTP9HtX.png]
Vert:
-
[Obrazek: XDUfjNd.png]
Ignite:
-
[Obrazek: zXg2Du8.png]
Grouden:
-
[Obrazek: dxKtW9r.png]
Thunder Bolt:
-
[Obrazek: g3aDzao.png]
Rainbow Cloud:
-
Rusty Rose:
-
Prime:
-
Blaze:
-

W miejscach braku linku mam postacie które chwilowo mają KP w toku.
Za niedługo dostaną się tu Kart Postaci na razie trzymajcie ich zdjęcia.
[Obrazek: u9nlf6A.jpg]
Odpowiedz
#3
Imię : Green In To Win
Płeć : Ogier
Wiek : 23 lata
Rasa : Pegaz
Cutie Mark :
Dwa skrzyżowane miecze.
Wygląd :
Zielona sierść zwykle brudna od kurzu i trudu podróży po pustkowiu. Grzywa równie zielona co sierść, zwykle Green nie dba czy jest w jakiś sposób zaczesana lecz zawsze musi być krótka bo nie cierpi gdy grzywa przeszkadza mu w walce. Preferuje on średnie pancerze i brązowo szary płaszcz, pomagający mu ukrywać się przed wrogami.
Rodzina :
Mara - dziewczyna, Swordgun, Silvester, Dish, Tetria, Apri, Overpills i Moon - są to obce sobie kucyki, lecz trzymają się na pustkowiu razem.
Specjalność :
Green najbardziej opanował walkę za pomocą swych maczet ( br. biała ) lecz poza tym umie posługiwać się pistoletami, strzelbami i karabinami nieautomatycznymi ( br. palna ). Potrafi również złamać zabezpieczenia niemal każdego terminala lub robota ( Nauki ścisłe ). Poza tym umie dość sprawnie przemykać między wrogami. ( Skradanie ). Poza tym przyswoił sobie wiele innych umiejętności potrzebnych na pustkowiach lecz te opanował najlepiej.
Ekwipunek :
Pip-buck. Średni pancerz bojowy, z płaszczem . Dwie maczety i strzelba bojowa ( naboi ma z 30 sztuk po 5 naraz można załadować ). Zapas prowiantu na kilka dni ( 3-4 ). Zestaw do hakowania, kilka spinek, butelka whiskey, dwa stimpacki, trochę kapsli ( około 200 sztuk ), trochę śmieci ( zwykle nie nosi ich za wiele lecz do takich podstawowych napraw sprzętu ). Niewielki wzmacniacz do pip-bucka.
Historia : ( skrócona )
Green pochodzi z enklawy, jego ojciec chciał by zielony pegaz został programistą wojskowym. Lecz Green nie tego chciał i pomimo tego, że dobrze sobie radził z terminalami i sprzętem to chciał czegoś innego. Wymykał się z domu i sprzeciwiał się ojcu ( za co często go karano ). W końcu dostał swój uroczy znaczek przez co ojciec musiał wysłać go do szkoły wojskowej gdzie Greena przygotowano do służby i obsługi pip-bucka. Jako jeden z najlepszych studentów otrzymał jeden na koniec roku. Mimo wszystko plany jego ojca się nie zmieniły i dalej postanowił dręczyć zielonego pegaza swą koncepcją jego losu ... teraz miał wyjść za córkę bizneskuca z którym ojczym Greena miał zatargi. Tego było Greenowi za wiele i zły odszedł z domu. Chciał sam o sobie decydować. Niestety na tym się nie skończyło bo ojciec posłał za swym synem najemników by ci siłą zmusili go do uległości. Pegaz przez jakiś czas pozbywał się natrętów, salwując się ucieczką lub rozbrajając wrogów. Lecz w końcu wpadł ... Wtedy też powróciwszy do rodzinnego domu odkrył spisek planowany przez jego ojca. Cudem wydostał się z domu i zgłosił wszystko władzy. Niestety Ojczym zdołał się wybronić ( przekupić i oszukać ) sędziów. A zaczęto sądzić Greena którego oskarżono o zabójstwo strażników jego ojca. To było już dla młodego pegaza za dużo i uciekł na pustkowia, gdzie żaden pegaz nie chciał go szukać ... Od tamtej pory tułał się po świecie aż poznał Silvestra i razem zaczęli podróżować i zbierać drużynę.
Przygoda to nie zawsze pasmo zwycięstw i niezwykłych bitew, czasem jest nią tułaczka i ucieczka ale najważniejsze jest to by trzymać się razem i nie chować się za niezniszczalnymi ścianami bo jesteś w nich uwięziony i nigdy się nie uwolnisz.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości