Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bastion Samobójców - Karty Postaci
#1
Witam cię rekrucie, może zastanawiasz się dlaczego tak silne i niezależne państwo jak RNE jest zmuszone kożystać z usług takich jak ty ... najemników, łowców nagród, szabrowników oraz tym podobnych.
Odpowiedź jest prosta i nie mająca nic wspólnego z problemami wewnętrznymi naszych dowódców. Jedynym problemem który wstrzymuje nas odjęcia ochrony nad Fortem Debris to czas i lokalizacja.
Nasze siły muszą pokonać drogę w o wiele dłuższym czasie ze względu na zbuntowane miastecz... znaczy chciałem powiedzieć przez wrogie siły mutantów , ghuli i gangów które nękają nasze granice.
Dlatego też zatrudniliśmy ciebie. Byś udał się wcześniej do obozu i utrzymał go do czasu gdy przybędzie wsparcie. Będziecie otrzymywać wszelką możliwą pomoc z pobliskiej wioski oraz niedalekiej Farmy RNE. Ale pewnie i tak będzie wam wielu rzeczy brakowało ... z tym musicie sobie radzić sami możecie polować lub uprawiać żywność. Będziecie musieli kupować lub zdobywać w ruinach potrzebny wam złom.
Ale wierz mi jeśli utrzymacie Fort Debris to czeka was ogromna nagroda. Okrągłe 5000 kapsli któe można odebrać również w postaci uzbrojenia.
I jak zainteresowani ?
To świetnie proszę podpisać tu, tu i tu ... oraz tu to przysięga wierności, że nie przejdziecie na stronę wroga.
Świetnie ... świetnie ... proszę zaczekać na wozie.

Tak oto zaczyna się nowa sesja którą będę bardziej pilnował. Wszystko co będziemy robić będzie rozliczane poprzez rzut kostką k100 ik10 jeśli ktoś nie rozumie to będę rzucał kostką od 1 do 100 Tongue . Ale dlaczego ? Już odpowiadam, żeby zachować realizm szansy trafienia i chybienia, udanej rozmowy lub nieudanej postanowiłem wprowadzić umiejętności z Fallut New Vegas. Każdy gracz ma do rozdysponowania w owe umiejętności 600 pnk. Smile "Spokojnie pod spodem pokażę przykładową kartę postaci".
p.s minimum postać musi mieć wbite 5 pnk w każdą umiejętność a maksymalnie 90 pnk w jedną ! " żeby nie było sytuacji, że postać zawsze trafia "
Kolejną ważną sprawą jest zasada o ilości kierowanych postaci. W tej sesji będziemy bronić bazy dlatego uznałem, że jeden gracz może kierować od jednej do trzech postaci.
Każdy kucyk powinien coś zrobić każdego dnia. Owy dzień podzieliłem na 5 akcji działań .... 4 akcje poranne i 2 akcje wieczorne. Jeśli ktoś nie będzie nic odpisywał, a wszyscy inni uczestnicy podejmą już swoje decyzję to przykro mi ale będę musiał przejąć kontrolę nad daną postacią i na ten dzień sam dobiorę jej akcję ... wolę jednak tego nie robić. Dlatego proszę o systematyczne odpisywanie. Będzie można oczywiście opuszczać bazę w poszukiwaniu potrzebnej nam amunicji lub zapasów dlatego też przygotowałem szkic mapy którą będziemy się posługiwać.
[Obrazek: z4XmUjR.jpg]
Plan / Szkic naszej bazy podeślę w pierwszej odpisce sesji będzie on nam potrzebny bo część, rzeczy trzeba będzie załatwiać na miejscu. Możemy zbudować coś w stylu warsztatu z amunicją lub laboratorium , na dworze można zbudować ogródki, lub studnie to znalerzy tylko i wyłącznie od waszej inwencji lecz wiedzcie, że miejsca nie ma nieskończenie wiele.
Nasze postacie mogą umrzeć ... to takie moje ostrzeżenie ... nie jesteśmy super kucykami i jeśli nie macie pancerza to wróg może was zabić równie łatwo jak wy jego.
Na szczęście dla was można wezwać nowego kucyka poprzez wierzę radiową. Dzięki temu nawet jeśli pewien gracz straci swych podopiecznych to może dołączyć do wyprawy innymi postaciami.
Kolejną ważną sprawą jest ustalony przeze mnie licznik głodu, pragnienia, zmęczenia i Radiacji. To znaczy, że musicie pamiętać by wasze postacie jadły, piły i spały wystarczającą ilość czasu i o ile picie i jedzenie nie zajmuje tur to spanie wymaga 1 lub 2 tur ( idealna jest do tego noc lecz nie trzeba się tego trzymać Tongue ... nietoperze mogą spać w dzień nikt im tego nie broni )
Za zbyt długie odwlekanie tych standardowych potrzeb będą przewidziane kary Tongue ( to znaczy , że jak nie dasz swej postaci jeść przez dwa dni będzie gorzej walczyć i pracować, a po czterech dniach zemrze Tongue itp dla innych potrzeb )
Teraz czas bym przedstawił wam postacie które wybrałem:
p.s : nie dawałem tu opisu historii ... jeśli ktoś chce to może wpisywać swoim postaciom historię lecz nie jest to wymagane ... o historię możecie się dopytać w czasie sesji gdy np. dwa kucyki będą razem przeszukiwać jakiś obszar lub wyjdą razem po wodę itp ...

Imię : Green In To Win
Płeć : Ogier
Wiek : 23 lata
Rasa : Pegaz
Cutie Mark :
Dwa skrzyżowane miecze.
Wygląd :
Zielona sierść zwykle brudna od kurzu i trudu podróży po pustkowiu. Grzywa równie zielona co sierść, zwykle Green nie dba czy jest w jakiś sposób zaczesana lecz zawsze musi być krótka bo nie cierpi gdy grzywa przeszkadza mu w walce. Oczy są jasno zielone i różnią się od koloru reszty sierści. Preferuje on średnie pancerze i brązowo szary płaszcz, pomagający mu ukrywać się przed wrogami.
Rodzina :
Mara - dziewczyna, Swordgun, Silvester, Dish, Tetria, Apri, Overpills i Moon - są to obce sobie kucyki, lecz trzymają się na pustkowiu razem.
Umiejętności :
br.palna - 72
br.biała - 71
br.energ - 23
walka kopytna - 26
materiały wybuchowe - 21
naprawa 44
handel 21
retoryka 45
otw. zamków 57
nauki ścisłe 79
przetrwanie 34
medycyna 33
skradanie 74
Ekwipunek :
Strzelba karawaniarska ( 10 naboi ) 2/8
Jedna porcja jedzenia - konserwa
Maczeta
Whiskey x3

Baza pokój nr. 6 :

Imię : Over Pills lub też Overpills jak kto woli.
Płeć : Klacz
Wiek : 23 lata
Rasa : Kucyk ziemny
Cutie Mark :
Wąż eskulapa owinięty wkoło krwawiącego serca.
Wygląd :
Gdyby klacz ta żyła w innych czasach jej sierść była by biała lub kremowa lecz teraz bliżej jej do szarości. Tylko kopyta które myje najczęściej ze względu na zajmowanie się rannymi przypominają jej naturalny kolor ... oczywiście zanim nie zaleje jej krew rannych. Grzywa i ogon są koloru brązowo czerwonego. Grzywa zwykle opada na prawe oko. Nie jest jednak zaniedbana ! Widać, że właścicielka dba o nią i jest poukładaną osobą ( przynajmniej wtedy gdy nie odbija jej mania lekarska ). Oko które nie jest zasłonięte przez grzywę ma kolor błękitny.
Rodzina :
Dish - Chłopak , Green, Mara, Swordgun, Tetria, i Moon - to jej najlepsi przyjaciele. Nie przepada za Apri i Silvestrem bo uważa, że musi ich leczyć za troje bo ciągle pakują się w kłopoty ( Oraz podbierają jej artykuły medyczne - " czytaj prochy" oraz środki przeciwbólowe - " czytaj alkohol lub med -x " )
Umiejętności :
br. palna - 67
br. biała - 61
br. energ - 42
walka kopytna - 26
materiały wybuchowe - 24
naprawa - 28
handel - 43
retoryka - 67
otwieranie zamków - 35
nauki ścisłe - 21
przetrwanie - 55
medycyna - 89
skradanie - 42
Ekwipunek :
Karabin na gekony ( 20 naboi 5,56 mm ) 5/15
Stimpack x3
Jedna porcja Wody oczyszczonej
Sześć porcji wody brudnej
Kapsle 150

Baza pokój nr. 3 :
Sześć porcji wody oczyszczonej

Imię : Apri the Timber lub po prostu Apri
Płeć : Klacz
Wiek : 22 lata
Rasa : kucyk ziemny
Cutie Mark :
Celownik snajpera z nabojem.
Wygląd :
Apri ma jasnobrązową sierść zakrytą przez prochowiec. Grzywa i Ogon klaczy są jasne jak słoma lecz trzeba przyznać, że upodobania klaczy w podchodach i polowaniach nie pomagają im wyglądać olśniewająco. Zwykle grzywa jest rozpuszczona ale zakryta kowbojskim kapeluszem. Ogon zaś klacz związuje w kitkę by nie przeszkadzał jej w bieganiu lub ukrywaniu się. Apri ma oczy piwne z wesołym błyskiem który wróży, że klacz ma dobry dzień albo jest na prochach ... często jedno i drugie.
Rodzina :
Silvester - ( według niej chłopak / według niego opiekun ), Green, Mara, Swordgun, Dish, - to najlepsi przyjaciele Moon i Over są dla niej uciążliwe lecz w miarę się dogadują. Tetri nie cierpi lecz uwielbia się z nią sprzeczać i dogryzać jej ... dość ciężko dojść czy się lubią czy są gotowe się zabić.
Umiejętności :
br.palna - 86
br. biała - 25
br. energ - 21
walka kopytna - 53
materiały wybuchowe - 24
naprawa - 56
handel - 23
retoryka - 37
otwieranie zamków - 63
nauki ścisłe - 17
przetrwanie - 84
medycyna - 34
skradanie - 77
Ekwipunek :
Snajperka ( 8 naboi 308. )
Jedna porcja jedzenia
Jedna porcja wody
Spinki x3
Psycho x3

Baza pokój nr. 6 :
Mięso Radrakana x2 ( 2 porcje jedzenia )
Owoce ( Jedna porcja jedzenia )
jedna porcja jedzenia ( konserwy )
Jedna porcja wody oczyszczonej

I tak właśnie się przedstawia sytuacja Smile wszystkich chętnych proszę o wrzucenie tutaj swoich kart postaci. Wóz z Samobój... znaczy rekrutami wyruszy gdy zbierze się nas z dziesięciu lub po upływie realnych kilku dni Tongue Zapraszam wszystkich.
Pozdrawiam Green In To Win
Przygoda to nie zawsze pasmo zwycięstw i niezwykłych bitew, czasem jest nią tułaczka i ucieczka ale najważniejsze jest to by trzymać się razem i nie chować się za niezniszczalnymi ścianami bo jesteś w nich uwięziony i nigdy się nie uwolnisz.
Odpowiedz
#2
Imię : Acid Rains
Płeć : Ogier
Wiek : 20
Rasa : Jednorożec
Cutie Mark : Czarna czaszka kucyka skrzyżowana z dwiema probówkami
Wygląd : Żółtawa sierść; czarna oklapnięta i posklejana grzywa, tak samo ogon. Posiada charakterystyczne oczy, żółte białka, przekrwienie, brązowe tęczówki
Rodzina : Brak
Umiejętności :
br.palna - 75
br. biała - 28
br. energ - 5
walka kopytna - 10
materiały wybuchowe - 61
naprawa - 75
handel - 10
retoryka - 10
otwieranie zamków - 75
nauki ścisłe - 60
przetrwanie - 55
medycyna - 70
skradanie - 65
Ekwipunek : SIG-Sauer P226 wyposażony w zestaw służący do konwersji w PDW bez dodatków. 2x magazynki 15nab. 9mm, manierka filtrowanej wody, 2x konserwy, 5x Spinek



Postać Acid Rain
HP:
Rad:
Głód:
Odwodnienie:
Sen:
Ekwipunek:
SIG-Sauer P226 wyposażony w zestaw służący do konwersji w PDW bez dodatków
1x Dynamit
1x Magazynek 13nab. 9mm
1x Magazynek 15nab. 9mm
Manierka filtrowanej wody (1x woda)
1x Konserwy (jedzenie)
5x Spinek
10x Kapsli

Wygląd modyfikowany:
Ciemno niebieska czapka z daszkiem z złotym księżycem (sierpem) skierowanym w prawą stronę.

Baza - pokój nr.7
1x konserwy (jedzenie)
3x mięso (jedzenie)
1x skóra
letnie ubranie
Odpowiedz
#3
Imię: StoneHammer
Płeć: Ogier > Gryfion
Wiek: 55 lat
Rasa: Gryf
Wygląd: Brązowo pióry gryf z szponami w kolorze stali. Zarośnięty i nie uznający kąpieli. Wiecznie nosi metalowy ciężki pancerz (nie jest to pancerz wspomagamy lecz własnej roboty metalowa zbroja). Nie ma cutie marka jednak na pancerz w okolicy gdzie powinien znajdować się jego znaczek ma namalowanego granatowego feniksa z jednym dużym ogonem.
Cutie Mark: ------------
Coś od siebie: "Hammer" jak lubią go nazywać w gildii dowodzi drużynami takimi jak "Discord-plozja", "Prochowi Korsarze" czy "Wysadzimy to w imię Celestii w skrócie WTIC". Jak pewnie się domyślacie jego specjalnością są wybuchy, pisie alkoholu w zabójczych ilościach, budowanie (hobby kiedy nie ma kogo lub czego wysadzać). Ma raczej luźne podejście do życia nie ma oporów jeśli chodzi o jakieś niemoralne decyzje, łatwo idzie mu decydowanie o życiu innych jednak zwykle odreagowuje to nad jakąś butelką lub kilkoma (zależy od ilości towarzystwa).
Rodzina: W gildii ma córkę StoneGun.
Umiejętności:
br. palna 26
br. biała 72
br. energetyczna 23
walka wręcz 28
mat. wybuchowe 90
naprawa 86
handel 80
retoryka 45
otw. zamków 43
nauki ścisłe 25
przetrwanie 34
medycyna 22
skradnie 26
Ekwipunek: wyrzutnia Granatów jako broń z 6 granatami wewnątrz. 1.6 granatów w zapasie 2.pancerz metalowy własnej roboty 3i4.złom x2
Imię: The One
Płeć: Ogier
Wiek: wygląda na 16 lat
Rasa: jednorożec
Wygląd: Brązowy jednorożec z niebiesko - błękitną grzywą. Zwykle ma na sobie lekkie ubranie podszyte wkładami kuloodpornymi. Przez grzbiet zawsz ma przewieszoną torbę podróżną, która wydaje się mniejsza od zwykłych juków lecz naprawdę jest większa wewnątrz dzięki specjalnemu zaklęciu. Lewe przednie kopyto jest całkiem zrobione z metalu z wmontowanym w nie pipbuckiem.
Cutie Mark: Feniks bez ogona ale z wielkimi rozłożystymi skrzydłami.
Coś od siebie: The One jest przywódcą Gildii oraz przywódcą Bardów. Lubi śpiewać, grać na swojej gitarze oraz cieszyć się życiem (ale nie poprzez prochy ogólnie nie używa ich chyba, że jest jakaś poważna walka). Jedna mimo swojego umiłowania życia, jako przywódca charakteryzuje go troska o bezpieczeństwo gildian i kucyków znajdujących się pod pieczą gildii. Kiedy dowie się o jakimś akcie brutalności wobec gildii lub co gorsza trafi się jakiś zdrajca przed jego zemstą nawet szpon śmierci nie jest w stanie takiego delikwenta ochronić. Oprócz tego często rozmawia z gildianami lub zajmuje się takimi podstawowymi obowiązkami jak np. nauka rekrutów, naprawa różnych rzeczy czy patrolowanie okolicy. Takie zachowanie sprawiło, że został okrzyknięty najbardziej popularnym feniksem za, którym uczniowie gotowi są pójść w najgorszą radiację.
Rodzina: The One uważa za swoją rodzinę innych członków drużyny nazywanych przez gildian siedmioma feniksami.
Umiejętności:
br. palna 84
br. biała 56
br. energetyczna 22
walka wręcz 23
mat. wybuchowe 15
naprawa 44
handel 33
retoryka 33
otw. zamków 66
nauki ścisłe 74
przetrwanie 75
medycyna 32
skradnie 43
Ekwipunek: Standardowy karabin wojskowy 20 naboi 5,56mm 1. 20 naboi 5,56 2.Spinkix3 3i4.Jedzeniex3
Imię: Aoi Sparkle
Płeć: Klacz
Wiek: 17
Rasa: Jednorożec
Wygląd: Sierść jest koloru pomarańczowego, niebieski kolor oczu i fioletową grzywę zwykle spiętą w kok i ogon tej samej barwy. Lubi nosić skurzane ubrania w szczególności kurtki zbiera je i naprawia kiedy są bazie.
Cutie Mark: Jej uroczym znaczkiem jest kropla wody otoczona przez gwiazdy.
Rodzina: Jest jedynaczką jej rodzice zginęli kiedy miała 14 lat podczas napadu bandytów na ich farmę. Bandyci prawie ją znaleźli kiedy przybył odział zwiadowczy Gildii dowodzony przez The One, który bez litości wyciął w pień wszystkich bandytów i zaopiekował się klaczką, którą wytrenował i została jego prawym kopytem.
Umiejętności:
br. palna 88
br. biała 16
br. energetyczna 35
walka wręcz 24
mat. wybuchowe 27
naprawa 65
handel 66
retoryka 67
otw. zamków 24
nauki ścisłe 23
przetrwanie 48
medycyna 47
skradnie 70
Ekwipunek: Kowbojski wielostrzałowiec 10 naboi mag. 357 1. 10 naboi mag. 357 2. 3i4. Woda x3
Odpowiedz
#4
Moje kart postaci....

[Obrazek: u9nlf6A.jpg]
Odpowiedz
#5
Uwaga! Uwaga! Uwaga!
Chcę poinformować wszystkich, że zaczynamy sesję w ten piątek ( do tego czasu macie czas na wrzucanie waszych Kart Postaci ) proszę o pośpiech bo osoby które będą chciały dojść np. w sobotę czy też w niedzielę będą musiały czekać na to, aż wezwjemy ich drogą radiową co może trochę potrwać ... gdyż podróż na wierzę radiową trwa około 1 dzień co jest dość ... czasochłonne i wymaga zaangarzowania kucyków które mogłyby w tym czasie ... eee bo ja wiem szukać amunicji, złomu lub pożywienia Grin

Pozdrawiam Green
Przygoda to nie zawsze pasmo zwycięstw i niezwykłych bitew, czasem jest nią tułaczka i ucieczka ale najważniejsze jest to by trzymać się razem i nie chować się za niezniszczalnymi ścianami bo jesteś w nich uwięziony i nigdy się nie uwolnisz.
Odpowiedz
#6
Imie: Dashyta
Płeć: Klacz
Wiek: 20
Rasa: Pegaz
Cute Mark: Gwiazda Polarna wychylająca się zza ciemno niebieskich chmur
Wygląd: Jasno niebieskiej maści, Czerwone tęczówki, czerwona zmierzwiona grzywa i ogon z siwo tęczowymi końcówkami, wiecznie odstające ku górze włosy z tyłu głowy
Rodzina: Locked
Umiejętności:
Walka wręcz: 35
B. Palna: 55
B. Biała: 35
B. Energetyczna: 20
Materiały wybuchowe: 5
Handel: 60
Medycyna: 40
Naprawa: 80
Nauki ścisłe: 25
Otwieranie zamków: 75
Retoryka: 90
Skradanie się: 50
Przetrwanie: 30
Ekwipunek: Lekki skórzany pancerz, krótka dwórurka przystosowana do obsługi kopytem, czapka kapitańska ze srebrnym symbolem uskrzydlonej chmury z potrójnym piorunem, czarne okulary przeciwsłoneczne, zniszczony pipbuck nie nadający się do użytku będący pamiątką po matce, rękawica magnetyczna służąca przede wszystkim do przeładowania dwórurki, 6 naboi Gauge plus dwa w komorze, manierka i napój leczniczy, 50 kapsli.
[Obrazek: 58YiiHL.jpg]
Odpowiedz
#7
Imię : Bullet Storm
Płeć : Klacz/cyborg
Wiek : 19
Rasa : Ziemiak
Cutie Mark :
Pocisk wylatujący z czarnej chmurki
Wygląd :
Duża klacz o mechanicznej protezie zamiast lewego kopyta. Nie jest zbyt bystra i rozmowna ale nie musi być bo nadrabia to siłą i szczęściem. Szary kolor sierści i czarno żółta grzywa i ogon który jest krótko przystrzyżony.
Rodzina :
Brat należy do ochrony dużego gangu na południu Equestrii.

Umiejętności :
br.palna - 95
br.biała - 95
br.energ - 5
walka kopytna - 95
materiały wybuchowe - 5
naprawa 5
handel 5
retoryka 95
otw. zamków 5
nauki ścisłe 5
przetrwanie 95
medycyna 5
skradanie 90

Eqwipunek:
Barret XM500 (snajperka półautomat)
ammo 10 naboi kalibru 50cal
Proteza lewego kopyta
Pipbuck
Pas amunicji 20 sztuk naboi 50 cal
Whisky x 3
Wódka x 1
Jedzenie na 1 dni.
Odpowiedz
#8
ech ... a więc Dashysta ... Duh7 obejrzałem ( dopiero teraz ) wasze K.P ... i zanim przejdziemy dalej muszę prosić was o małą korektę w waszych postaciach.

Wpierw Dashysta :
Umiejętności masz ok ( 600 pnk ) ale brakuje ci umiejętności handlu więc ... odejmij czemuś 5 pnk i przełóż na handel ( chyba, że chcesz inaczej ... twoja wola ).
Co do twojego ekwipunku to mam pewną korektę którą prosiłbym nanieść : ( tak według mnie przedstawia się twój ekwipunek )
+ Dwururka ( 10 amo dla broni )
+ 10 dodatkowego amo
+ lekki pancerz skórzany
+ Napój leczniczy ( uznam, że ma siłę taką jak stimpack )
+ 50 kapsli
( informacje o pip bucku, czapce i okularach mogłeś umieścić w wyglądzie ale rozumiem, że mogłeś się pomylić ... nie dość jasno sprecyzowałem co gdzie rozmieścić ) Tongue

Teraz Duh7 :
Umiejętności masz wszystkie lecz rozdałeś za mało punktów bo jedynie 555 ... czyli możesz jeszcze dołożyć 45 ...
Co do ekwipunku to : ( tak zrozumiałem, poprawcie mnie jeśli źle piszę )
+ Barrot ( 20 amo kalibru 50 cal. na start ) --> " uważam Barrot za karabin maszynowy ... jeśli ma być to bardziej karabin nieautomatyczny to ( 10 amo kalibru 50 cal. na start ) " Unhappy przykro mi ale muszę powtórzyć to co napisałem już komuś innemu ze względu na chęć równości pomiędzy bronią nie automatyczną a automatyczną muszę zmniejszyć ilość amunicji na start "
+20 / 10 amo kalibru 50 cal.
+ whiskey x3
+ Jedzenie 3 porcje
+ ... ( dodaj jeszcze jeden przedmiot )
Co do twojej protezy i pipbucka to mogły być one opisane w wyglądzie ( w końcu nie nosisz tej nogi w jukach tylko na ... nodze ... )

A więc to na razie tyle dziś jeszcze dodam odpiskę w której opiszę naszą bazę do zobaczenia za ... jakiś czas
Przygoda to nie zawsze pasmo zwycięstw i niezwykłych bitew, czasem jest nią tułaczka i ucieczka ale najważniejsze jest to by trzymać się razem i nie chować się za niezniszczalnymi ścianami bo jesteś w nich uwięziony i nigdy się nie uwolnisz.
Odpowiedz
#9
Barret to karabin snajperski półautomat. Nie oczekuj po kucu ziemskim nie wiadomo czego Green, ona nie lata, nie przeładowuje szybko i nie zna sztuczek jak jednorożce a korzysta z pyska i kopyt więc broń jest dostosowana do jej potrzeb. I tak ciężko się celuje bez uprzęży czy bojowego siodła którego ona nie posiada.
Dodaje te 45 do skradania zaraz pójdzie Edit.
10 amunicji? To jej jedyna broń i jest sama. Rozumiem balansowanie jak jest więcej postaci ale przy 1ej?

Nie potrzebuje dodatkowych przedmiotów a amunicję więc poprosze dodatkowe pasy z amunicją 50 cal BMG
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości