Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fallout Equestria: Remains, spolszczenie
#21
Nie da się zrobić wszystkiego idealnie za pierwszym razem. Jako kowal coś o tym wiem. Każdemu pasuje co innego. A na to trzeba czasu.
Odpowiedz
#22
Wersja przeglądarkowa ma znacznie rzadziej aktualizacje, bo dopiero jak napisze do twórcy gry, że takową zrobiłem. Osobiście radzę Ci grać w wersję na komputerze exe bo lepiej działa. Jutro napisze na spokojnie do twórcy, czyli aktualizacja powinna być, najpóźniej, w poniedziałek.
Odpowiedz
#23
Oczywiście rozumiem że nie da się zrobić czegoś perfekcyjnie za pierwszym podejściem ale bez przesady. Ilość wszelkiego rodzaju błędów w tym tłumaczeniu jest zatrważająca. I mówię to śmiertelnie poważnie. Co rusz widzę jakąś literówkę bądź błąd gramatyczny. Nie wspominając o koślawych przekładach. Z całym szacunkiem do was i waszej pracy, zdaję sobie sprawę z tego że robienie tłumaczeń nie jest lekką robotą (ja sam robię przekłady animacji i piosenek MLP na nasz język) a w tej grze jest masa tekstu ale odnoszę wrażenie że brakuje wam osoby do wyszukiwania błędów. Bez urazy, to tylko moja kulturalna opinia, nie hejt.
Odpowiedz
#24
(10-03-2019, 15:51)Draconager napisał(a): Z całym szacunkiem do was i waszej pracy, zdaję sobie sprawę z tego że robienie tłumaczeń nie jest lekką robotą (ja sam robię przekłady animacji i piosenek MLP na nasz język) a w tej grze jest masa tekstu ale odnoszę wrażenie że brakuje wam osoby do wyszukiwania błędów. Bez urazy, to tylko moja kulturalna opinia, nie hejt.

Właściwie jest to prawda, nie było takiej osoby. Cóż, dużą część tego tłumaczenia robiła jedna osoba; ja. I nie jest to przesadzone mniemanie o sobie jak u Trixie, a, niestety (bo kurcze tak mi się pod koniec nie chciało xd), prawda - Esperant i Kraples zrobili maksymalnie jakieś 10% tego tłumaczenia. Duża liczba błędów i tak była zniwelowana szybko przez robienie całości w dokumencie gugla i niwelowaniu tam literówek i błędów, które algorytmy zaznaczyły. W obliczu wiadomych błędów, i braku wiedzy jak je znaleźć postawiłem na sprawdzone rozwiązanie wszelkich twórców ze Steamowego wczesnego dostępu - czyli „Zgłoście, poprawimy w następnej wersji".

I jak widzę, nie był to najgorszy wybór. Sam dużej ilości zgłoszonych błędów nie znalazłbym do dziś. I spokojnie, nie urazimy się xd.  Właściwie, to co powiedziałeś to tylko prawda, i nic ponadto. 
Odpowiedz
#25
Nie da się ukryć, potrzebujecie mojej pomocy bardziej niż myślałem.
Odpowiedz
#26
Chcesz, to mogę ci wysłać zaproszenie na grupkę na discordzie, co może przyśpieszyć komunikacje między nami i poprawę błędów w spolszczeniu, tylko musiałbym się zapytać innych, czy nie mają nic przeciwko. Raczej nie będą mieli, jednak warto się spytać, by przypału nie było. Jak coś to pisz na pw, jeśli uważasz to rozwiązanie za słuszne. Jak nie to trudno, wysyłaj błędy nadal w temacie :v. Pozdrawiam.
Odpowiedz
#27
Jak najbardziej jestem za. Draconager #1134
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości