Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Quiz o falloutach i pochodnych
#1
No to tak...
Wpadłem na pomysł pewnej zabawy, związanej oczywiście z naszą ulubioną serią. Będzie ona polegać na zadawaniu pytań - zarówno z Fallout:Equestria, jak i standardowych gier. Oczywiście, nie ma zabawy bez zasad. Oto one:

1. Staramy się dawać takie pytania, by można było na nie odpowiadać bez googlania czy sprawdzania w tekście.
2. Zadajemy pytania tylko wtedy, gdy wiemy, że są chociaż dwie osoby znające odpowiedź. A przynajmniej takie, które odpowiedź znać powinny.
3. Odpowiedź na pytanie musi być w ciągu trzech dni zatwierdzona przez pytającego, zanim zada się kolejne pytanie. Jeśli nie zostanie zatwierdzona, osoba odpowiadająca ma wolną rękę (tzn. może zadać swoje pytanie)
4. W razie braku odpowiedzi przez kilka dni autor pytania może podać podpowiedź bądź zmienić treść pytania.
5. Oczywiście, nie wolno odpowiadać samemu sobie na pytania. Są niektórzy, którym to do głowy przychodzi... *Patrzy na Dreamer'a*

Przykłady pytań:
[ŹLE] Jakiej maści był kucyk, o którym mowa w 13 linijce 17 strony 42 rozdziału Fallout Equestria, jeśli wiesz, że został wymieniony tylko raz w całej historii?
(Pytanie, na które bardzo ciężko znaleźć odpowiedź)

[DOBRZE] Jacy sojusznicy występują w którejkolwiek z gier Fallout? Wymień przynajmniej 5.

To są, oczywiście, tylko przykłady. Zdaję się na waszą wyobraźnie Wink

No to co... zaczynamy? Smile

Moje pytanie:
Ile rozdziałów liczy fanfik Fallout Equestria, uwzględniając wszystkie oficjalne rozdziały (ale pomijając sławetny rozdział 22.5)?
Pięć warunków dobrego tłumaczenia:
Pierwszy: Znajomość języka i umiejętne jej wykorzystanie
Drugi: Możliwość poświęcenia się tłumaczeniu w czasie wolnym
Trzeci: Niewyobrażalny zapas chęci oraz samozaparcia
Czwarty: Znajomość uniwersum
Piąty: Odczuwanie przyjemności z tego, co się robi.

Każdy z tych warunków można porównać do części w mechanizmie zegarka: Brak jednej z nich powoduje zatrzymanie się całości.


Opad: Konioziemia - Projekt Horyzonty!
Odpowiedz
#2
Eeee... czy odpowiedź to 49?
[Obrazek: plaszczka.jpg]
Odpowiedz
#3
Dopsz, zadajesz Waii
Pięć warunków dobrego tłumaczenia:
Pierwszy: Znajomość języka i umiejętne jej wykorzystanie
Drugi: Możliwość poświęcenia się tłumaczeniu w czasie wolnym
Trzeci: Niewyobrażalny zapas chęci oraz samozaparcia
Czwarty: Znajomość uniwersum
Piąty: Odczuwanie przyjemności z tego, co się robi.

Każdy z tych warunków można porównać do części w mechanizmie zegarka: Brak jednej z nich powoduje zatrzymanie się całości.


Opad: Konioziemia - Projekt Horyzonty!
Odpowiedz
#4
Yey Grin
Więc tak:
W jakiej miejscowości rozpoczyna się akcja gry Fallout: New Vegas?
[Obrazek: plaszczka.jpg]
Odpowiedz
#5
Twierdzę, iż było to Goodsprings...
(póki co będę często odpowiadał na pytania, a potem dam się innym wykazać Grin)
Pięć warunków dobrego tłumaczenia:
Pierwszy: Znajomość języka i umiejętne jej wykorzystanie
Drugi: Możliwość poświęcenia się tłumaczeniu w czasie wolnym
Trzeci: Niewyobrażalny zapas chęci oraz samozaparcia
Czwarty: Znajomość uniwersum
Piąty: Odczuwanie przyjemności z tego, co się robi.

Każdy z tych warunków można porównać do części w mechanizmie zegarka: Brak jednej z nich powoduje zatrzymanie się całości.


Opad: Konioziemia - Projekt Horyzonty!
Odpowiedz
#6
Gdy w Falloucie 3 posiadałeś pozytywną karmę to zaczęli polować na bohatera...
[Obrazek: QJUCOAG.jpg]
Odpowiedz
#7
najemnicy szpona
Odpowiedz
#8
Dokładnie nazywali się Najemnikami Kompanii Szpona, lecz zaliczę ci.

Kolejne pytanie: Ile figurek było w Falloucie 3?
[Obrazek: QJUCOAG.jpg]
Odpowiedz
#9
W Falloucie 3 było 20 figurek.
7 specjal i 13 umiejętności
Odpowiedz
#10
Gdzie w Fallout 2 można znaleźć Solar Scorcher'a?
[Obrazek: 2_1346772844.png]

» (U) (Z) 10:00 - [email protected] -- PW do Poulsen: >Co się stało >Bez spoilerów #JustPoulsenThings
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości